از تارتار مي‌خواهم هرچه سريع‌تر برگردد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 2293
بازدید کل : 60154
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 514
تعداد آنلاین : 1

اسماعيل حيدرپور در مورد وضعيت مهدي تارتار در تيم گهر، گفت: تارتار با باشگاه گهر قرارداد دارد و بحث جدايي او از تيم ما مطرح نيست. او يک مربي‌ حرفه‌اي است که مي‌داند براي حضور در يک تيم ديگر نياز به تسويه حساب و رضايت‌نامه از باشگاه گهر دارد. تارتار هيچ نامه‌اي براي قطع همکاري يا کناره‌گيري به من و باشگاه گهر ارائه نکرده است.


وي ادامه داد: تارتار براي تيم گهر زحمت کشيده و خودش اين تيم را براي ليگ برتر آماده کرده است، بنابراين از او مي‌خواهم هرچه سريع‌تر به تيم برگردد و تمرينات را زير نظر بگيرد. در بازي با صبا هم خوب بازي کرديم اما در دقيقه 94 گل خورديم و بازي را واگذار کرديم.


حيدرپور در مورد مشکلات مالي باشگاه گهر که باعث نارضايتي تارتار شد، عنوان کرد: مشکلات مالي داريم و شهرداري به تعهدات مالي‌اش در قبال بازيکنان عمل نکرده و هنوز چک گروه دوم بازيکنان تيم پرداخت نقد نشده است. همين مسئله باعث شد تمرين تيم در آن روز تعطيل شود و اين اتفاق باعث ناراحتي تارتار شد. بعد از آن ديگر من تارتار را در تمرين تيم نديدم. بايد مسائل مالي حل شود تا مربيان و بازيکنان بدون دغدغه و با خيالي آسوده کار کنند. اگر مسئولان استان از گهر حمايت کنند قطعا در ليگ برتر مي‌مانيم.


مدير اجرايي باشگاه گهر تصريح کرد: 8 هفته از ليگ برتر گذشته اما هنوز باشگاه به تعهدات مالي به طور کامل عمل نکرده است. من به اين مسئله را هم قبول ندارم که چون ديگر باشگاه‌ها به بازيکنانشان پول نداده‌اند ما هم نبايد پول بدهيم. باشگاه گهر بايد به تعهدات مالي‌ خود عمل کند. برخي مي‌گويند استقلال هم هنوز پولي به بازيکنانش نداده اما اين باشگاه با گهر قابل قياس نيست. استقلال بدنه تيم فصل گذشته‌اش را حفظ کرده و رقم قرارداد آنها هم بالاست. اما بازيکنان گهر از ليگ يک آمده‌اند و مشکلات مالي زيادي دارند.


وي با اشاره به حضور مسئولان قضايي در باشگاه گهر، عنوان کرد: مسئولان قضايي به امور کاملا واقف هستند و ظرف روزهاي آينده خبرهاي خوبي از باشگاه گهر خواهيد شنيد و اميدواريم مشکلات مالي حل 




:: بازدید از این مطلب : 2450
|
امتیاز مطلب : 46
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گهر دورود نگین زاگرس و آدرس gaharfc-doroud.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com